1AJ

15. týždeň

Milí ôsmaci!

Tento týždeň sa budeme s vašimi spolužiakmi zaoberať s Passive Voice. Vašou úlohou bude si pozrieť video a vyplniť liveworksheet.

1. Video:

https://www.youtube.com/watch?v=vcYWwa6Z5SI

2. https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Passive_voice/Passive_voice_at7365bx

 

14. týždeň

Streda

Milí ôsmaci! :-)

Dnešnú hodinu sa budeme zaoberať opakovaním vyjadrenia súhlasu a nesúhlasu v angličtine.

Worksheet a hodnotenie mi zašlite do piatku 19.6.2020.

1. Pozrite si video a prejdite si poznámky, ktoré sme si spolu robili:

https://www.youtube.com/watch?v=kbd_CajdXaw

2. Vyplňte Liveworksheet podľa seba:

https://www.liveworksheets.com/hb482863cm

Či sa rozhodnete pre súhlas alebo nesúhlas je na vás. Dávajte si však pozor na čas slovies vo vetách ;)

3. Ohodnoťte sa

Napíšte mi pár viet o tom ako by ste ohodnotili svoju prácu za 2. polrok šk. roka. Taktiež k tomu pripojte známku akou by ste sa ohodnotili.

Have a nice day! :-)

 

Pondelok

Milí ôsmaci!
Túto pondelkovú hodinu budeme opakovať slovesá a čo za nimi nasleduje. Pripravila som si pre vás video, v ktorom si učivo zopakujeme a vysvetlíme aj domácu úlohu.
Domácu úlohu mi prosím zašlite na mail do 16.6.2020.
1. Pozrite si video:
https://www.youtube.com/watch?v=1C_nTSIEPIE
2. Zopakujte si gramatiku

3. Stiahnite si a vyplňte worksheet.
-    vety spájajte dokopy, tak ako je vysvetlené vo videu
4. Vyplňte Alfa

13. týždeň

Streda

Milí ôsmaci! :-)

Posielam vám HW na STREDU. Tentokrát sa budeme zaoberať opakovaním Past Simple and Past Continuous. Pripravila som si pre vás video, v ktorom časy zopakujeme a zároveň v ňom máte vysvetlenú HW.

HW mi prosím pošlite do piatku na môj mail.

1. Pozrite si video

https://www.youtube.com/watch?v=-LKt-yRBi20

2. Vyplňte Liveworksheet

https://www.liveworksheets.com/nd431838id

3. Stiahnite a vyplňte worksheet

4. Zahrajte si vedomostné hry

https://wordwall.net/resource/796717/angielski/past-continuous-vs-past-simple

https://wordwall.net/resource/1077829/past-simple-past-continuous

Pondelok

Milí ôsmaci!

posielam vám zadanie na PONDELOK. Dnešnú hodinu sa budeme venovať opakovaniu Relative Pronouns a Relative Clauses, ktorým sme sa tento rok spolu už venovali.

Domáce úlohy mi prosím zašlite do utorku 9.6.2020.

1. Najskôr si zopakujeme čo RC sú.

Relative Clauses

  • in RC we use relative pronouns:

who/which/that = ktorý, ktorá, ktoré

  • pomocou vzťažných zámen dokážeme spájať vety

WHO = people

I met a woman. She can speak English.

I met a woman who can speak English.

(Who sme použili, pretože je to osoba, nie vec. Tým pádom môžeme vynechať zámeno She v druhej vete)

WHICH= things

Peter was wearing hat. The hat was too big for him.

Peter was wearing hat which was too big for him.

(Which sme použili, pretože hat je vec, nie osoba)

THAT= people and things

I met a woman. She can speak English.

I met a woman that can speak English.

Peter was wearing hat. The hat was too big for him.

Peter was wearing hat that was too big for him.

(That môžeme používať keď sa jedná aj o osoby aj o veci)

2. Vyplňte Live Worksheet na Relative Clauses

https://www.liveworksheets.com/xt151732jd

3. Vyplňte Live Worksheet na Relative Pronouns, použite nielen who, which, that, ale aj WHERE

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Grammar/Relatives_*_who_-_which_-_that_-_where_zj327695df

4. Spravte si online test, v ktorom máte aj vysvetlenia prečo sa dané zámeno využíva:

https://guidetogrammar.org/grammar/quizzes/which_quiz.htm

Have a nice day! :-)

12. týždeň

Streda

Milí ôsmaci!

posielam vám zadanie na STREDU. Dnešnú hodinu budeme opakovať Present Perfect a Past Simple. Pripomínam, že som stále ochotná vám učivo vysvetliť po telefóne, skype, zoome ;)

Úlohy mi prosím pošlite do piatku 5.6.2020.

1. Na zopakovanie si najkôr pozrite video:

https://www.youtube.com/watch?v=De24Isi6Rk0

2. Stiahnite si a vyplňte worksheet na Past Simple a Present Perfect vo worde

- v každej vete sa musíte rozhodnúť aký čas použijete

3. Vyplňte Past Simple a Present Perfect Liveworksheet

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_language/Verb_tenses/Present_perfect_vs._Past_simple_xx82754ng

Have a beautiful day!

Pondelok

Milí ôsmaci! :-)

posielam Vám zadanie na hodinu v PONDELOK. Dnešnú hodinu budeme mať Project zo strany 67 v knihe. Na projekt máte celú pondelkovú hodinu, preto si prosím dajte na ňom záležať. V rámci projektu budete vytvárať POSTER ABOUT ENVIROMENTAL PROBLEM. Keďže sme už na kajke prezentácie na enviromentálne problémy robili, budete to mať o niečo ľahšie.

Poster mi prosím zašlite do utorku 2.6.2020 na môj mail.

1. Učebnica p. 67

- v modrom rámčeku: Write your project

- vašou úlohou je vytvoriť plagát, ktorý sa bude týkať jedného konkrétneho enviro problému

- na A4 papier, kľudne môžete aj väčší

- môžete si pomôcť prezentáciami z kajky

- opíšete čo je ten problém a taktiež aj to ako by sa dal riešiť

- plagát musí obsahovať obrázky či kresby

- predstavte si, že by ste pomocou tohto plagátu prezentovali tento enviro problém pred celou triedou, prípadne by tento plagát slúžil ako informácia, pre tých, ktorý sa v probléme nevyznajú

Examples of posters:

11. týždeň

Streda

Dear Students!

Posielam vám domácu úlohu na STREDU. Dnešnú hodinu budeme mať opačko Unit 5 a taktiež budeme čítať krátky úryvok z jednej čarovnej knihy :-)

Vaše postrehy z úryvku mi prosím zašlite na mail do 29.5.2020 dokedy je potrebné vyplniť aj Alfa.

1. WB 52/53

  • prosím vyplňte všetky úlohy na týchto dvoch stranách

2. Vyplňte Alfa

3. Prečítajte si krátku kapitolu1 - CHAPTER 1 z nádhernej knihy THE LITTLE PRINCE, ktorú dúfam niektorí z vás už poznajú. Následne prosím opíšte vo Worde čo sa v tejto kapitole deje a či sa vám úryvok páči. Vaše vyjadrenie bude mať minimálne 80 slov. Veľmi sa teším na vaše postrehy :-)

LINK na The Little Prince: https://verse.aasemoon.com/images/f/f5/The_Little_Prince.pdf

Have a beautiful day! :-)

Pondelok

My dear students! :-)

Posielam zadanie na hodinu v PONDELOK. Začneme tým, že si dokončíte, zdokonalíte, prerobíte, okrášlite svoje Mind Maps, tak ako som vám napísala v individuálnom feedbacku. Prosím zašlite mi ich do utorku na mail. Ďalej sa budeme zaoberať opakovaním Unit 5.

Vypracované LW zašlite na môj mail do stredy 27.4.2020.

1. Zahrajte si hry na Passive Voice:

A) Passive Voice in Past Simple

Link: https://wordwall.net/resource/1155100/angielski/passive-voice

  • do viet, ktoré sa vám zobrazia doplňte správne sloveso

B) Passive and Active in Present and Past Simple

Link:

https://wordwall.net/resource/668082/angielski/active-or-passive-present-simple-i-past-simple

  • vyberte či je veta v pasíve alebo aktíve a v akom čase

2. Vyplňte Liveworksheets

LW 1:

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Passive_voice/Project_4_unit_5_test_nk489271yi

Ex. 1. - vyber správnu možnosť, Ex. 2. vyberte správny výraz z rámčeka, Ex. 3. - Prepíšte vety do pasívu tak aby začínali uvedenými slovami, Ex. 4. - priraďte pojmy k ich významu

LW 2:

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Passive_voice/Passive_voice_-_grade_7_qv39342gk

Ex. 1. - vyber správnu možnosť, Ex. 2. do rámčeka napíš “C“ ak je veta gramaticky správna, “I“ ak je gramaticky nesprávna, Ex. 3. slová v zátvorke doplňte do viet v správnom tvare - využívajte aj aktív aj pasív, Ex. 4. prepíšte vety do pasívu

10. týždeň

Streda

My dear students,

dnešnú hodinu sa naučíme niečo nové o hurikánoch. Budeme čítať ale aj pozerať video a dopĺňať informácie do tabuľky.

Taktiež poprosím poslať mind maps (pojmové mapy) z pondelkovej hodiny všetkých čo tak ešte neurobili.

Úlohu zo stredy prosím zašlite na môj mail do piatku 22.5.2020.

HW:

1. Učebnica 65/2

  • vypočujte si nahrávku 14 Track 14, prečítajte si text a odpovedzte na otázky do zošita

Link na nahrávky:

https://ebook4yle.com/audio-stream/project-4-3rd-edition-class-audio-cd-3.html

2. Učebnica 65/3

  • podľa obrázka (obrázok je napravo a obsahuje čísla) v texte zoraďte vety v cvičení 3 do zošita

3. Video

  • pozrite si video a vyplňte tabuľku na Liveworksheete:
  • -Cathegory (dopĺňate, o ktorú kategóriu ide: cat1,2,...)
  • Wind Speed (rýchlosť vetra - vo videu je napísaná bielym písmom)
  • What happens (napíšete všetko čo sa deje, e.g. shindels fall of,...)

Link na video:

https://www.youtube.com/watch?v=lqfExHpvLRY

Link na liveworksheet:

https://www.liveworksheets.com/br596975pt

4. vyplňte LW na Passive voice:

https://www.liveworksheets.com/qr69114va

  • prvá časť je passive v Present Simple, druhá v Past Simple, tretia Future simple, a posledná v Present Perfect
  • všetky tieto časy máte vysvetlené vo videu, ak by ste si však neboli istí, ozvite sa :-)

Have a successful lesson! :-)

Pondelok

My dear students!

Posielam vám zadanie na hodinu v PONDELOK: budeme sa zaoberať Austráliou.

Vypracovanú domácu úlohu prosím zašlite na môj mail do stredy 20.5.2020.

1. Pozrite si zaujímavé video o Austrálií spolu s titulkami. Zapnete si ich pomocou obdĺžnika na lište videa. (vedľa ozubeného kolieska)

Link na video:

https://www.youtube.com/watch?v=hJm7kLzEmdE

2. Učebnica 64/text - vytvorte pojmovú mapu

  • Link na nahrávku:

https://ebook4yle.com/audio-stream/project-4-3rd-edition-class-audio-cd-3.html

  • vypočujte si nahrávku 13 Track 13 a prečítajte si text na strane 64
  • vytvorte pojmovú mapu podľa textu, prosím na mape si dajte záležať, budem sa tešiť keď ju doplníte o pekné obrázky, či kresby

Čo je mind map, alebo pojmová mapa? - dúfam, že to už viete ;)

Ak nie, tak je vašou úlohou na výkres dostať hlavné body textu, ktorý si máte vypočuť a prečítať.

Od hlavného pojmu Australia sa odvíjajú kategórie ako napr. inhabitants (obyvatelia), animals, cities, ...; od týchto váčších kategórií sa odvíjajú podkategórie (Aboriginals, koala, Sydney,....).

Je úplne na vás ako pojmové mapy spracujete. Vypisujte dôležité pojmy z textu. Prosím nech pojmové mapy obsahujú dôležité informácie z textu a všetky kategórie a podkategórie a bližšie info k nim ;)

  • príklady pojmových máp:

https://www.mindmeister.com/105381788/australia

https://learningfundamentals.com.au/resources/

3. Vyplňte Liveworksheet na Passive Voice:

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Passive_voice/The_Passive_ru7190dj

ÚLOHA NA STREDU BUDE NA STRÁNKE V STREDU :-)

9. týždeň

Milí ôsmaci,

posielam úlohu na STREDU:

Budeme sa ďalej zaoberať textom z učebnice ale aj úlohami v pracovnom zošite. Upozorňujem, že ak by niekto chcel vysvetliť pasív som stále k dispozícií, kľudne sa mi ozvite. :-)

1. Učebnica 63/3c

2. Učebnica 63/5a

  • vyhľadajte výrazy v texte podľa obrázka

3. Workbook 50/1,2,3 a 51/4,5,6

Celú domácu úlohu mi prosím zašlite na mail alebo na messanger do piatku 15.5.2020.

Moji milí ôsmaci! :-)

Dúfam, že sa máte všetci dobre, že ste zdraví a spokojní. Ak by ste mali nejaký problém s učivom kľudne sa mi ozvite. Prosím vás, pozerajte si súkromné správy na messangeri, posielam vám tam feedback prostredníctvom nahrávok niekedy aj videí a nie všetci ste si ich pozreli a vypočuli.

Úloha na hodinu v PONDELOK:

Prvú hodinu tento týždeň sa budeme zaoberať s textom na strane 62, ale aj slovnou zásobou. Úloha na stredu vám pribudne na stránku v stredu :-)

1. V slovníčku by ste mali mať napísanú slovnú zásobu 5A, ak nie tak si ju prosím napíšte spolu so slovnou zásobou 5B, 5C, 5D a naučte sa ju.

2. Učebnica 62/2

Vypočujte si nahrávku 10 Track 10: https://ebook4yle.com/audio-stream/project-4-3rd-edition-class-audio-cd-3.html

Do zošita si napíšte Exercise - čísla od 1-8 a ku každému napíšte či je výrok pravdivý T alebo nepravdivý F.

Dôraz dávam na naučenie sa slovnej zásoby. Prosím DÚ zo strany 62 mi pošlite na mail do utorku.

Have a beautiful week!

8. týždeň

Milí ôsmaci,

posielam vám prácu na hodinu v STREDU (6.5.2020).

Budeme pracovať s textom v PZ na strane 48/ 49: Caring for the Enviroment.

Dozvieme sa nové informácie o zvieratách, ktoré sú ohrozené ale aj o tom ako sa starať o životné prostredie.

  1. Vašou úlohou bude najskôr si pustiť video o koalách: NEZABUDNITE SI PUSTIŤ TITULKY (prvý “gombík“ napravo na lište videa, vedľa ozubeného kolieska, vyzerá ako obdĺžnik)

LINK: https://www.youtube.com/watch?v=oI3ADcDH0Uc

  1. Následne si vypracujete úlohy na strane 48/ 1, 2, 3
  1. spájate slová s ich definíciami (pomôžte si PZ slovká 5C)
  2. dopĺňate slovíčka z cv. 1 do viet v cv. 2
  3. dopĺňate mená zvierat
  1. Vypracujete si úlohu na strane 49/ 4
  • priradíte nadpisy k jednotlivým odstavcom textu

Good luck to you! Doplňujúce informácie k dnešnej hodine posielam do našej skupiny na messangeri :-)

Zadanie na týždeň 4. - 7.5.2020 PONDELOK

(aj vo formáte doc alebo vo formáte pdf

Moji milí ôsmaci :-)!

Prechádzame na nový spôsob vyučovania. Budete dostávať úlohu na 3 hodiny týždenne vždy v pondelok a v stredu. Budeme najmä čítať, počúvať a opakovať doteraz naučené učivo. Toto zadanie je na pondelkovú hodinu. Na dnešnej hodine sa budeme zameriavať na počúvanie s porozumením a opakovanie Passive Voice.

Úlohy prosím zašlite do konca týždňa na môj mail.

Link na nahrávky:

https://ebook4yle.com/audio-stream/project-4-3rd-edition-class-audio-cd-3.html

1. Vaša prvá úloha bude z učebnice: 58/2

  • otvorte si učebnicu, zošit a napíšte si Exercise
  • pustite si nahrávku 08 Track 8
  • do zošita si napíšte čísla od 1-8 a určite či sú vety True alebo False

2. Vaša druhá úloha bude z učebnice: 58/text

  • z textu, ktorý ste si práve vypočuli vypíšte do zošita aspoň 10 príkladov Passive Voice

Napr.: 1. were covered 2. was woken up,....

3. Vaša tretia úloha bude z učebnice: 61/4

  • do zošita pospájajte slová s ich významom

4. Vašou poslednou úlohou bude vyplnenie Liveworksheetu s Passive Voice:

Link na worksheet:

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Passive_voice/Passive_voice_present_and_past_ti24628dp

Prvá časť worksheetu sa venuje Passive Voice v prítomnom čase, druhá v minulom čase. V oboch častiach máte po tri cvičenia.

V prvom cvičení dopĺňate Am, Is, Are v prvej časti worksheetu a v druhej časti Was a Were.

V druhom cvičení dopĺňate slovesá pod zadaním do viet. Nezabudnite, že v prvej časti spolu so slovesami používate am, is, are a v druhej was, were. Taktiež je potrebné slovesá dať do minulého času buď použitím 3. stĺpčeka alebo pridaním ed. (The test is done by students all around the world. The cds were invented by Lawrence).

V treťom cvičení vytvárate z aktívnych viet pasívne. (A Christmas party is organised by children. Some flowers were given to Mimi)

7. týždeň

Zadanie na týždeň 27. - 30.4.2020 aj vo formáte doc alebo vo formáte pdf

Milí ôsmaci,

tento týždeň sa budeme stále zaoberať Passive Voice, budeme sa však učiť ako sa používa aj v iných časoch, nie len v Present Simple.

Vypracované úlohy mi prosím pošlite všetky naraz do 30.4.2020.

Link na nahrávky:

https://ebook4yle.com/audio-stream/project-4-3rd-edition-class-audio-cd-3.html

Hodina v pondelok:

  1. Pozrite si video a do zošita si urobte poznámky z prezentácie vo videu:
  • video bolo pôvodne určené pre deviatakov, pretože oni toto učivo teraz opakujú - preto si prosím nevšímajte názov videa ani oslovenie ;)
  • poznámky len z Present Simple, Past Simple, Future Simple
  • PRESENT PERFECT NETREBA

Link na video:

https://www.youtube.com/watch?v=vcYWwa6Z5SI

  1. WB (pracovný zošit) 46/ 1 - vety dávame do pasívu v minulom čase

Hodina v utorok:

  1. Učebnica strana 58
  1. vašou úlohou bude spustiť si nahrávku 05 TRACK 5, vypočuť si text a snažiť sa mu porozumieť
  2. nahrávku si pustíte znova a budete si čítať spolu s ňou pre osvojenie výslovnosti
  1. Učebnica 59/ 5
  • do zošita si napíšte Exercise a vety dajte do pasívu v správnom čase.
  • dávajte si pozor v akom čase je veta v aktíve, podľa toho následne vytvárate čas v pasíve (Ak je v aktíve will, musí byť aj v pasíve,..)
  1. WB 47/6 - vety dávame do pasívu v budúcom čase

Keby boli akékoľvek problémy, prosím ozvite sa mi :-)

6. týždeň

Zadanie na týždeň 20. - 24.4.2020 aj vo formáte doc  alebo vo formáte pdf

Milí ôsmaci,

posielam vám úlohy na tento týždeň. Budeme pracovať najmä s učebnicou a pracovným zošitom.

Posielam vám inštruktážne video na prácu s nahrávkami:

https://www.youtube.com/watch?v=Qu3nEyZokW4

Link na nahrávky:

https://ebook4yle.com/audio-stream/project-4-3rd-edition-class-audio-cd-3.html

Hodina v pondelok:

Učebnica 56/ 1, 56/ 2C

  1. Otvorte si učebnicu a zošit. Do zošita si napíšte Exercise a spravte cvičenie 1 na strane 56. Spájate slová s ich významom. Stačí napísať  napr. 1-a, 2-b.
  2. Otvorte si link na nahrávky a pustite si 02 Track 2. Text si vypočujte a doplňte chýbajúce slová z cvičenia 1. Odpovede si napíšte do zošita.
  3. HW si odfoťte a pošlite na môj mail do 22.4.2020.

Hodina v utorok:

  1. Učebnica: 57/6
  • Vety sú napísané v aktíve, vašou úlohou ich bude prepísať do pasívu. Urobte tak do zošita.
  1. Workbook (PZ): 44/ 1,2,3

Obe úlohy si odfoťte a pošlite na môj mail do 23.4.2020.

Hodina v piatok:

Učebnica: 57/7b

  1. otvorte si učebnicu a zošit, napíšte si Exercise. Otvorte si link na nahrávky a spustite nahrávku 03 Track 3. Do zošita si napíšte odpovede na otázky podľa listeningu. Píšte v celých vetách
  2. WB 45/ 4, 5

Obe úlohy si odfoťte a pošlite na môj mail do 25.4.2020.

GOOD LUCK TO YOU ! :-)

5. týždeň

Milí ôsmaci,

tento týždeň začíname nové učivo - Passive Voice - Trpný rod.

Pripravila som si pre vás úlohy na jednu hodinu, ktorú by sme mali vo štvrtok.

Najskôr si prosím pozrite krátke video, v ktorom je vysvetlené nové učivo a taktiež aj zadanie domácej úlohy.

Vašou úlohou bude zopakovanie slovnej zásoby 5A (mali by ste ju mať napísanú v slovníčkoch, ak nie, napísať a naučiť).

Keďže tvorba trpného rodu je spojená s minulým príčastím, (ed alebo tretí stĺpček nepravidelných slovies) vašou úlohou bude si zopakovať nepravidelné slovesá, ktoré máte v PZ na strane 79.

Ďalej si spracujete poznámky do zošita podľa prezentácie vo videu. Čo v podstate znamená opísať si prezentáciu. Za domácu úlohu máte vypracovanie Liveworksheetu.

VIDEO PASSIVE VOICE IN PRESENT SIMPLE:

https://www.youtube.com/watch?v=hE2y58aEQoQ

LIVEWORKSHEET:

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Passive_voice/Passive_voice_ai91469ys

  • poslať do 17.4.2020 na môj mail

4. týždeň

Milí ôsmaci,

keďže tento týždeň sú od štvrtka prázdniny, pripravila som vám prácu len na dve hodiny.  Prosím vypracúvajte si ju svedomito, pretože budem známkovať. Vašou úlohou bude si zopakovať slovíčka, 4 -A,B,C,D a napísať si do slovníčka slovíčka 5A a naučiť sa ich.

Úloha zameraná na počúvanie s porozumením je na stránke Alf - prosím spravte si ju do 9.4.2020.

Vašou ďalšou úlohou je spraviť si v pracovnom zošite strany 42/43 - odfotiť ich a zaslať na môj mail do 9.4.2020.

Prajem vám krásne Veľkonočné sviatky! :-)

Pani učiteľka Šibíková

3. týždeň

Milí ôsmaci,

posielam vám úlohu na piatkovú hodinu.

Prosím vypracujte si ju (vo worde) svedomito a každý sám.

Pošlite mi ju na email do 3.4. 2020.

Užívajte víkend! :-)

Milí ôsmaci,

pozrite si video v prezentácií. Máte tam vysvetlené učivo a aj inštrukcie ako vypĺňať domáce úlohy.

Môj mail: sibikova.zsudica@gmail.com

LIFE WORKSHEET:

https://www.liveworksheets.com/id/cx88530sa

Pošlite na môj mail do 1.4. 2020

LIFE WORKSHEET:

https://www.liveworksheets.com/id/hd88546vf

Pošlite na môj mail do 1.4. 2020

Student´s Book:

p. 47/4

Prosím vás, cvičenie napíšte do wordu. Uložte ho pod svojim menom a triedou (napr. Janurová, 7.A), pošlite na môj mail do 1.4.2020

1. a 2. týždeň

SAMOŠTÚDIUM od 16. 3. 3002 do 27. 3. 2020

UČIVO NA DVA TÝŽDNE:

1. slovíčka: 4/A,B,C,D - prepísať a naučiť

2. Pracovný zošit str.:

- 35/6,7

- 36/1,2

- 37/3,4

- 38/1,2,3

- 39/4,5,6,7,8

3. ALF - priradené úlohy vypracovať v termíne od 16.3. do 25.3.

4. Nové učivo - stihla som vysvetliť v piatok na hodine. Keďže vás veľa chýbalo, prosím pýtajte si poznámky od svojich spolužiakov. Zodpovedne si ich prepíšte a naučte sa ich!

Poznámky boli približne takéto: VYSVETLENIE POD FOTKAMI

1. Keď chceme opísať situáciu, ktorá sa práve deje alebo je zobrazená na obrázku.

Používame There´s  + niekto/ niečo + sloveso s ing:

There´s a man running in the street.

2. see/hear/smell/notice/hear +niekto/niečo + ing:

I can see someone running. I can hear the phone ringing.

Všetci sa držte! Dávajte si na seba pozor! Svedomito si plňte úlohy! Teším sa na Vás po prázdninách!

Pani učiteľka Miška :-)