Informácie od 22.6.2020

  1. informácie o obnovení vyučovania:

  • začiatok vyučovania – 7:30

  • nástup žiakov do ZŠ od 7:00 hod.

  • ranný dozor v priestoroch šatní – 7:00  – 7:30 hod.

  • stravovanie: potrebné individuálne telefonicky nahlásiť vedúcej ŠJ do 19.6.2020 do 12:00

  • ŠKD - pre prihlásených žiakov 1. stupňa denne od 11:00 - 16:00

Základné hygienicko–epidemiologické zásady:

  • vstup a pobyt v zariadení je umožnený len osobám s vhodne prekrytými hornými dýchacími cestami (rúško, šál, šatka),

  • dezinfekcia rúk všetkých osôb voľne dostupnou dezinfekciou pri vstupe do budovy školy,

  • pravidelné sledovanie  zdravotného stavu osôb zdržujúcich sa v zariadení,

  • po dohode so zákonnými zástupcami zabezpečenie príchodu a odchodu žiakov len s osobami, ktoré so žiakom žijú v spoločnej domácnosti,

  • zabezpečenie rozstupov medzi žiakmi počas trvania celého výchovno vzdelávacieho procesu (vrátane prestávok) v ZŠ a počas trvania výchovy a vzdelávania v MŠ podľa priestorových možností školy v súlade s aktuálnymi hygienicko–epidemiologickými nariadeniami.

Zákonný zástupca žiaka v ZŠ:

  • dodržiava pokyny riaditeľky ZŠ s MŠ Udiča, ktoré upravujú podmienky prevádzky ZŠ s MŠ na obdobie do konca školského roku 2019/2020,

  • zodpovedá za dodržiavanie hygienicko-epidemiologických opatrení pri príchode, príp. sprevádzaní žiaka do školy a  pri odchode dieťaťa zo ZŠ (nosenie rúšok, dezinfekcia rúk),

  • pri prvom príchode žiaka do ZŠ odovzdá vyplnené Vyhlásenie zákonného zástupcu o zdravotnom stave dieťaťa,

  • okrem bežných vecí žiaka (prezuvky, telocvičný úbor, pomôcky na výtvarnú výchovu) zabezpečí žiakovi druhé náhradné rúško, balík hygienických vreckoviek,

  • minimalizuje svoj pohyb a pobyt vo vnútorných a vonkajších priestoroch školy,

  • predkladá po každom prerušení dochádzky v trvaní viac ako tri dni písomné vyhlásenie o tom, že dieťa neprejavuje príznaky prenosného ochorenia a nemá nariadené karanténne opatrenie,

  • v prípade, že u dieťaťa je podozrenie alebo potvrdené ochorenie na COVID_19, bezodkladne o tejto situácii informuje príslušného vyučujúceho a riaditeľa školy. Bezodkladne nahlási karanténu, ak bola dieťaťu nariadená lekárom všeobecnej zdravotnej starostlivosti pre deti a dorast alebo miestne príslušným regionálnym hygienikom.

Za týchto podmienok je dieťa zo školy vylúčené.

  1. informácie o záverečnom hodnotení žiakov v šk. roku 2019/2020:

            1. ročník:     slovne hodnotené - všetky predmety,

            2. – 9. ročník:

                                   hodnotenie známkou - predmety hlavnej vzdelávacej oblasti

                        (SJL, ANJ, MAT, INF, PVO, PDA, VLA, GEG, DEJ, OBN, BIO, FYZ, CHE)

                                   hodnotené absolvoval/neabsolvoval - predmety komplementárnej    

                              vzdelávacej oblasti

                     (MAA, LIP, TOF, HRA, KAJ, NJD, FUG, ETV, NBV, VSO, EIS, ENV, PVC, THD, VYV, HUV, TSV, TBZ, MDV),

  • záverečné hodnotenie žiakov je hodnotením za celé klasifikačné obdobie ( od 1.2. – do 30.6.2020), t.j. zahŕňa výsledky žiaka do 13.3.2020 + výsledky žiaka počas dištančnej formy vzdelávania,

  • v prvom ročníku sa priebežné aj záverečné hodnotenie realizuje formou slovného hodnotenia,

  • ak žiak v čase mimoriadnej situácie zo subjektívnych príčin neplnil požiadavky vyučovania na diaľku a teda dosahoval neuspokojivé výsledky, bude musieť pred postupom do vyššieho ročníka absolvovať postupovú skúšku z daného predmetu najneskôr do 31.8.2020.

  1. odovzdávanie prác do portfólií, učebníc a kníh do školskej knižnice:

  • žiaci, ktorí nastúpia na vyučovanie do školy:

  • odovzdajú vypracované materiály (pracovné zošity, poznámkové zošity, pracovné listy) = portfólio vyučujúcemu priamo na hodine,

  • učebnice odovzdajú od 23.6.2020 svojmu triednemu učiteľovi,

  • knihy zo školskej knižnice odovzdajú od 23.6.2020 Mgr. Repkovej.

  • žiaci, ktorí nenastúpia na vyučovanie do školy kvôli dobrovoľnej katraténe:

  • do 26.6.2020 po telefonickom (mailovom) oznámení triednemu učiteľovi učebnice, knihy do školskej knižnice, požadované vypracované materiály, prinesú do školy zabalené v igelitovej taške, balíku, škatuli, ...označené menom a triedou a nechajú ich pri pravom zadnom vchode do školy, 

  • do 7.7.2020 po dohode s triednym učiteľom si zoberú vysvedčenie, svoje osobné veci a odovzdajú kľúčik od šatňovej skrinky.

  • žiaci, ktorí nenastúpia na vyučovanie do školy:

  • do 26.6.2020 po dohode s triednym učiteľom učebnice, knihy do školskej knižnice, požadované vypracované materiály, prinesú do školy zabalené v igelitovej taške, balíku, škatuli, ...označené menom,

  • 30.6.20220 v čase od 10:00 do 11:00 im triedny učiteľ odovzdá vysvedčenie, svoje osobné veci si zoberú z triedy a šatňovej skrinky a odovzdajú kľúčik od skrinky.

 

V Udiči, 18.6.2020                                        PaedDr. Jana Beláková, riaditeľka školy